Livrarea & Plata
Termenul livrării:
Rechizitele noastre:
COMPANIA CADOURILOR S.R.L.
Cod fiscal: 1024600008399
TVA: 0310334
BIC: AGRNMD2X
IBAN: MD61AG000000022515931939 MDL
Adresa juridica: mun.Chişinău, str. Riga, 5
Puteti achita online: VISA, MASTERCARD, PayNet
Livrarea express în ziua plasării comenzii:
Dacă doriți ca cadoul ales să fie livrat pe data înregistrării comenzii, trebuie să plasați comanda înainte de ora 19:00. Livrarea express (livrarea în ziua de plasare a comenzii) este disponibilă doar în orașul Chișinău și suburbiile sale la produse din categoria "Livrarea Expres".
Livrarea Standart:
În caz dacă plasați comanda după ora 19:00, o putem livra doar următoarea zi la orice ora, începând cu ora 11:00 și până la 23:00.
Dacă plasați comanda din timp (minim 2 zile lucrătoare înainte de data livrării) puteți alege orice oră doriți, inclusiv și noaptea.
Nu putem garanta o precizie absolută ce ține de ora livrării, deseori depindem de partenerii noștri in domeniul de logistică. Ora livrării poate varia de la 1 până la 2 ore.
Costul Livrării:
Livrarea gratuită se efectuiază doar pe teritoriul orașului Chișinău la comenzi de la 500 mdl +.
În cazul livrării în alte regiuni ale Republicii Moldova se percepe o taxă adăugătoare. Puteți vedea lista destinațiilor și a prețurilor accesând link-ul.
Anularea Comenzii:
Dacă anulați comanda cel puțin cu 5 zile lucrătoare* înainte de data planificată a livrării, veți avea dreptul la returnarea sumei bănești în întregime. Spre exemplu, dacă comanda a fost planificată pe data de 16 martie, trebuie să ne contactați până pe data de 10 martie, ora 19:00 (EET)
Dacă notificarea despre anularea comenzii are loc înainte cu 5-2 zile lucrătoare* înainte de livrarea planificată, taxa administrativă în valoarea de 10 euro va fi extrasă din suma rambursării. Spre exemplu, dacă comanda trebuie să fie livrată pe data de 16 martie, trebuie să ne contactați înainte de 13 martie, ora 19:00 (EET)
Dacă comanda va fi anulată mai puțin decât cu 2 zile lucrătoare* înainte de data livrării, rambursarea nu va fi efectuată.
* Zilele lucrătoatre se consideră cele ale băncii. Magazinul Cadouri MD lucrează fără de zile libere.
Sugestii suplimentare:
Puteți utiliza un câmp special pe pagina de comandă pentru a oferi mai multe informații florarului (informații suplimentare pentru adresa, numărul de telefon suplimentar etc.). În nici un caz nu putem garanta că toate dorințele dvs. suplimentare vor fi îndeplinite. Dacă nici o sugestie nu poate fi executată, aceasta nu poate servi ca o cauză majoră pentru o rambursare.
Calitatea florilor:
Compozițiile noastre floristice sunt unice deoarece sunt strânse manual. Deaceea două compoziții asemănătoare nu pot fi absolut identice. Facem tot posibilul pentru ca rezultatul să fie apropiat maximal către exemplu-model de pe web-site-ul nostru. Câteodata totuși avem nevoie să facem careva modificări. Vă putem garanta că gama de culori a buchetului se va păstra.
Produsul conține doar elementele enumerate în descriere. Vasele și alte articole din fotografii nu sunt incluse în comandă, cu excepția cazului în care în descriere se menționează altfel în mod explicit. Buchetul din imagine reprezintă dimensiunea medie a buchetului. Deoarece nu există două flori identice în natură, puteți remarca mici schimbări în compoziția și forma buchetului.
Politica de substituire a florilor:
Din când în când la furnizorii noștri pot lipsi careva elemente pentru compunerea buchetului din ceea ce este indicat in descrierea produsului. În acest caz vom înlocui elementul dat pe unul de cost egal sau mai mare, decât cel precedent.
În caz dacă suntem nevoiți să înlocum tipul principal de flori în buchet vom încerca să va contactăm pentru a vă preîntâmpina; dacă nu vă putem contacta vom substitui florile fără acordul Dvs. pentru a preîntâmpina livrarea întârziată. Vă atragem atenția că trandafirii nu for fi niciodată substituiți.
Politica de substituire a culorilor:
Floristul nostru poate face careva modificări ce ține de culorile florilor, dar păstrând aceași paletă de culori. Puteți compara cu exemplu de pe web-site-ul nostru.
La fel nu vă putem garanta că nuanțe de culori se vor potrivi perfect nuanțelor de la imaginea-exemplu de pe web-site. Spre exemplu un buchet roz poate avea în realitate o nuanță mai spre cumoare mov sau mai căpșunie, decât buchetul reprezentat pe imagine. Tot aceeași situație o putem întâlni cu nuanțele de alb, ce poate să fie mai gălbui sau mai verzui decât în imaginea-exemplu.
În caz dacă culorile sunt schimbate mai serios decât a fost afirmat mai sus vom încerca să vă contactăm pentru a vă informa din timp. Dar dacă nu vă vom putea contacta atunci vom substitui culoarea pentru a preîntâpina livrarea întârziată.
Politica de rambursare:
Revendicări la calitate:
Dacă nu sunteți satisfăcut cu calitatea comenzii puteți să ne contactați referitor la o compensare. Trimiteți un mesaj cu indicarea contactelor Dvs. cu ajutorul profilului Dvs. pe web-site-ul Cadouri MD.
Livrarea cu întârziere:
În caz dacă apar alte probleme sau întrebări, (ca exemplu livrarea întârziată, lipsa unui produs etc.) vă rugăm să ne contactați în perioada de 7 zile indicând numărul comenzii. Vă rugăm să atrageți atenția că reclamațiile Dvs. nu vor fi admise după perioada de 7 zile.
Dacă nu putem efectua livrarea comenzii din cauza unor circumstanțe ce nu depind de noi (spre exemplu destinatar n-a fost acasă la momentul livrării) nu veți avea dreptul la restituirea banilor. Dar în astfel de situații de obicei lăsăm o notiță scrisă sau încercăm să-l contactăm la telefon pentru a planifica o altă oră de livrare.
În caz de livrarea întârziată (mai mult decât cu 3 zile) și renunțarea destinatarului de a primi cadou din cauza întârzierii aveți dreptul la o rambusrare.
Informația greșită destre adresa livrării:
Dacă ne furnizați informații incorecte sau incomplete la momentul plasării comenzii, nu vă putem garanta livrarea. Dacă curierul nostru raportează că adresa de livrare este incorectă, vom încerca să vă contactăm pe Dvs. sau pe destinatar pentru a confirma datele sau pentru a obține informații suplimentare.
Cadouri MD nu poartă răspundere dacă comanda Dvs. nu poate fi livrată din cauza informației greșite sau incomplete despre destinatar. În acest caz nu veți avea dreptul la restituirea banilor.
Abandonarea comenzii de către destinatar:
Dacă destinatar refuză la primirea cadoului (indifirent de cauză) nu veți avea dreptul la returnarea banilor.
Valuta:
Cu toate că aveți posibilitatea de a vedea prețurile în valute diferite, valuta principală a site-ului nostru în care se va lua plata este leu moldovenesc (MDL). Cadouri MD afișează prețurile în diferite valute, dar conversiunile sunt aproximate.
Produse comestibile:
Nu producem și nu păstrăm nici un fel de produse alimentare. Le transportăm direct de la partenerii noștri în ziua de efectuare a comenzii. Astfel oferim doar serviciul de livrare.
Foto și video la livrare:
În pofida faptului că vă oferim serviciul gratuit de fotografiere a livrării cadoului, nu putem garanta efectuarea ei. Destinatarul poate refuza să se pozeze.